-
Integracja
System eBoomerang można integrować z innymi systemami.
-
Magazyn
Stany magazynowe, bazy danych, grupy, segmenty.
-
Użytkownicy
Zarządzanie użytkownikami, grupowanie uczestników, koszyk zakupów, itp.
-
Raportowanie
Generator raportów i zestawień.
-
Reguły premiowania
Możliwość zdefiniowania wszystkich najpopularniejszych mechanizmów nagradzania .
-
Nagrody
Zarządzane katalogiem, prezentacja, wydawanie nagród
Platforma lojalnościowa eBoomerang pozwala na swobodne i łatwe zarządzanie uczestnikami Twojego programu lojalnościowego. Począwszy od wydania kart, a kończąc na analizie koszyka zakupów klienta. Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi funkcjami zarządzania klientami.
-
Zarządzanie uczestnikami
Każdy klient biorący udział w programie lojalnościowym posiada kartę uczestnika, która go jednoznacznie identyfikuje. Zarządzanie kartami (dodawanie, usuwanie, modyfikacja statusu) jest możliwe bezpośrednio w panelu administracyjnym platformy eBoomerang z wykorzystaniem przyjaznego interfejsu graficznego. Ponadto panel administracyjny udostępnia opcję łączenia kart – tworzenia wspólnego konta punktowego dla kilku kart (na życzenie klienta, lub w przypadku obsługi jednego podmiotu z wieloma wydanymi kartami).
Zarządzanie kartami
-
Grupy uczestników
Wydane karty mogą zostać skategoryzowane z wykorzystaniem mechanizmu grup . Ułatwia to późniejszą analizę zachowania uczestników, a także filtrowanie wszystkich przejawów aktywności użytkownika w ramach jednej grupy klientów. Grupy ponadto mogą spełniać rolę kontenera kart wydanych określonemu podmiotowi (np.: w przypadku wydania kart wszystkim pracownikom wybranego kontrahenta w celu zachęcenia ich do sprzedaży produktów organizatora programu lojalnościowego).
Grupy uczestników
Transakcje zawarte przez uczestników
Wybierając i wskazując określoną kartę, a tym samym użytkownika, udostępniania jest historia wszystkich jego transakcji w ramach programu lojalnościowego. Każda transakcja jaka została zarejestrowana przez system lojalnościowy jest przechowywana w bazie danych wraz z informacjami szczegółowymi, dzięki którym istnieje możliwość zilustrowania stanu koszyka uczestnika programu. Te dane to między innymi: miejsce realizacji transakcji wraz z datą i godziną, a także artykuły lub usługi, które były przedmiotem transakcji wraz z cenami i ilością.
Szczogóły transakcji
Lista transakcji